Szünetel az ügyfélfogadás a balassagyarmati kirendeltségen.
Technikai okok miatt 2024. június 28. és augusztus 3. között a Nógrád Vármegyei Adó- és Vámigazgatóság balassagyarmati kirendeltségén az ügyfélfogadás szünetel. A kirendeltség Balassagyarmat, Rákóczi fejedelem út 48. szám alatti utolsó nyitvatartási napja 2024. június 27.
Az Igazgatóság az adózók személyes kiszolgálását Balassagyarmaton várhatóan 2024. augusztus 5-étől új helyszínen, Ady Endre utca 2. szám alatt (a Nógrád Vármegyei Kormányhivatal Balassagyarmati Járási Hivatalának épületében) biztosítja majd. Az új nyitvatartási rend hamarosan a honlapon is látható lesz.
A balassagyarmati ügyfélfogadás szünetelése alatt az adóügyek személyesen a központi ügyfélszolgálaton (Salgótarján, Kassai sor 10.), valamint a NAV-ablakokban (Bátonyterenye, Városház út 2., Szécsény, Rákóczi út 84., Rétság, Rákóczi út 20-22.) a NAV honlapon (www.nav.gov.hu) található nyitvatartási időben intézhetők.
A várakozás elkerüléséért érdemes időpontot foglalni a NAV honlapján a Kapcsolat/Ügyfélszolgálatok/Időpontfoglalás menüpontban, valamint a 1819-es telefonszámon.
Felhívjuk a figyelmet, hogy az adóügyek döntő többsége elektronikusan is intézhető.
Az elektronikus vagy telefonos ügyintézés választásával elkerülhető a személyes megjelenés és a sorban állás. Telefonos ügyintézés során mind az általános kérdésekben, mind pedig a konkrét ügyeknél elegendő a NAV Infóvonalát, belföldön a 1819-es, külföldről pedig a +36 (1) 461-1819-es számot hívni.